newsare.net
Sony zegt te weinig te verdienen aan de pc-versies van singleplayergames. Dat heeft de Nederlandse topman Hermen Hulst naar verluidt gezegd tegen medewerkers. De games leveren op PlayStation-consoles juist wel veel geld op.Sony: we verdienen te weinig aan pc-versies van games die je in je eentje speelt
Sony zegt te weinig te verdienen aan de pc-versies van singleplayergames. Dat heeft de Nederlandse topman Hermen Hulst naar verluidt gezegd tegen medewerkers. De games leveren op PlayStation-consoles juist wel veel geld op. Read more











