newsare.net
Max Verstappen was zeer tevreden na zijn tweede plaats bij de Grand Prix van Oostenrijk. De Red Bull-coureur had voor het eerst het gevoel dat hij kon meedoen om de winst. «Dit is een grote stap voorwaarts.»Verstappen tevreden na tweede plek in Oostenrijk: 'Kon echt vechten om de winst'
Max Verstappen was zeer tevreden na zijn tweede plaats bij de Grand Prix van Oostenrijk. De Red Bull-coureur had voor het eerst het gevoel dat hij kon meedoen om de winst. «Dit is een grote stap voorwaarts.» Read more











